Selamat Datang Ke Blog Kehidupan...Sebarang idea, cerita atau pertanyaan bolehlah dikongsi bersama di dlm ruangan chat..thanx to all visitor

Pages

Friday, May 29, 2009

Nota Dari Istana : Tag ini perihal yang berlaku sekarang..

1. Apa perasaan anda sekarang?
**happy kot..n kdg2 sedih ngn keadaan khidupan...

2. Saya nak makan?
**Nak makan pizza hut lak..Hawaiian chicken, Super supreme..hrp je keje kt pizzahut company~~

3. Saya tak suka..
** Tak ikhlas..*nak describe ikhlas nie bukannya senang..terpulang pd kfahaman individu msg2

4. Impian saya..
** Dipermudahkan segala kerja dan selamat di dunia dan di akhirat =)

5. Haiwan yang saya tak suka..
** pacat , lintah..geli laa~ haihh..tp ble kene relex lak..x tkt pape pown..plek2 :D

6. Saya harapkan..
**Semua org bersyukur ats semua kurniaanNYA..

7. Jika boleh putarkan masa..
** Tak kan ulangi kesalahan yg pernah berlaku..tp 2 la..smuanya fantasy shj

8. Saya pada 10 tahun akan datang??
** klu dipanjangkan umur, Insyallah nak ader business sndri yg berjaya n ad fmly yg bhagia,slmt dan sentiasa diberkatinya..jd insan yg berguna utk semua lg2 pd agama =)

9. Handphone saya adalah sebuah..
** sebuah handphone la...hehe, pakai HTC touch n Motorola V3x, n ader lg 2 nset kt laci x pakai da..hehe.x ckup simcard.

10. Saya pernah bercinta sebanyak..
** 1, then dgn ehem2 kali ke dua..then dgn dia lak kli ke 3..haa, lpe plak yg sorg lg 2..tu yang ke 4 rasanya..next masa blaja ade sorg 2 pulak..5 dah..then...ermmm..lupe lak la..hahahaha!

11. Saya suka pada..
**Keikhlasan dan Ikhsan

12. Kawan-kawan saya..
** Alhamdulillah, semuanya baik2 je..kkdg bersatu jd kepala gile..but all my frend SUPERB! haha..

13. Pernah dkhianati??
** Mustahil la x pernah..tp ni la namanya kehidupan~~ blaja segalanya

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
** Selagi boleh berbincang cuba la berbincang..klu mmg jnis x mkn saman, nnt suruh polis atau JPJ saman dia..hehe..tp klu keadaan dah menyukarkan, berdoalah semoga terbuka hatinya agar sedar akan kesalahannya dan bertaubat la... =)

15. Senaraikan mereka yang ingin anda tag semula..
** Siapa yang baca, sila amik tag ni.. * aku pown terbaca tag si flora nie..klu ak tau soalan no 15 ni x mau baca..hahaha :P

3 comments:

Anonymous said...

ala tade tade..sy x bace pon num 15 tuh...hihihi

VIP| fLoRa ™ © said...

kihkih.. tkena juge.. :p

bybiehun said...

elehh..yeh la 2..huhu..buli sy ye...

Kehidupan © 2008 Template by:
SkinCorner