Selamat Datang Ke Blog Kehidupan...Sebarang idea, cerita atau pertanyaan bolehlah dikongsi bersama di dlm ruangan chat..thanx to all visitor

Pages

Sunday, May 24, 2009

Tagged =)

1)Bekas kekasih saya adalah..
Ex-gf sy la..haha.. :P

2)Saya sedang mendengar..
Bunyik kartun Tom&Jerry kat Tv3..adik sy dok pasang..hehe

3)Mungkin saya patut..
Patut pk mcm mane nak dapatkan duit utk beli moto baru..huhu

4)Saya suka..
Pk tentang kejadian akan sesuatu..

5)Sahabat-sahabat saya...
Semua kepala gilak..haha..tp all Superb..i like all my frendz

6)Saya tak paham..
Having campaign Tak Nak Merokok but then still jual.. Nonsense! * ikut effa je la..btol gak bende nie ) :P

7)Saya kehilangan..
motor RXZ kesayangan ku..pakai x smpi sebulan..huhu..bwk g tmpt blajar x smpi sminggu dah hilang..

8)Ramai yang berkata..
Ko dari mana tam? *(sy ni selalu keluar jalan2..so ramai le peminat2 yg dok menanyakan soalan ini..hehe)

10)Cinta itu adalah..
Keikhlasan dalam memenuhi akan segalanya =) *( plek x bnyiknya? )

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
Kelaparan, kesejukan, kedaifan....... bersyukurlah! *( amek ayat effa lg..haha..dah dia yg sruh jwb soalan nie..jwb je la :P )

12)Saya akan cuba..
buat akan sesuatu dengan semampu yg mungkin dan seikhlas hati sy..

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
Dalam kamus FAZLY muka surat 771, SELAMANYA bermaksud sesuatu benda,perkara atau apa2 jua keadaan yang menjadikan ia KEKAL...maksud kekal pula dalam kamus FAZLY bla bla bla... *( kamus sy ader jual tau :P)

14)Telefon bimbit saya..
Harap je nphone mahal..HTC touch..tp letih la lame2 dok pakai touch screen.. huhu

15)Bile saya terjaga..
bukak mate...tau2 tengah hari da..hahahahaha :D ..mana xnya..lpas subuh baru tido..

16)Saya paling meluat..
bila sumone that can't accept other people opinion..x ikhlas..x itu la..x ini la..haha..tak tik tuk.. :P

17)Pesta/parti adalah..
parti kureng* ckit bg sy nie..hehe

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
kucin...tp da lupe la comel die mcm mane..hehe

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
Sweet 17teen..

20)Hari ini..
Panas la...so kami semua pergi bermandi manda di sg.pisang..nggeee :D

21)Malam ini saya akan..
hangout with my frendz yg bleh mmberikan faedah2 kpd kami =)

22)Esok pula saya akan..
Tak pasti lg la..penat sbnrnya skrg.. baru blk bermandi manda :D

23)Saya betul2 inginkan..
Dapat mengenali sbnr2 diri..

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
x hensem2 pown..haha

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
semua shopping complex area shah alam,klang,kl.. :D

26)Makanan barat atau jepun..
makanan Asia la..barat n jepun kureng2* :P

27)Bilik yang terang atau gelap..
Gelap..baru best~~ :P

28)Makanan segera adalah..
Makanan yg mkn dgn kadar segera..hahaha..bli2 je trus mkn..x bleh bwk blk rumah..hahahaha

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
Thanx 4 da great time (^_^)

30)Siapa yang anda ingin tag..
Semua kawan yang da baca sy punye ni la ..jwb lak korang! :D

No comments:

Kehidupan © 2008 Template by:
SkinCorner