Selamat Datang Ke Blog Kehidupan...Sebarang idea, cerita atau pertanyaan bolehlah dikongsi bersama di dlm ruangan chat..thanx to all visitor

Pages

Sunday, January 9, 2011

j e j a k k a k i d i u i t m

Alhamdulillah..

Org lain dok pulun masuk UiTM awal2 aku je dok relex kt rumah seminggu baru masuk..hahaha.. (sbnrnya aku sgt la malas dgn keadaan kelas pun buat kat mane2 tempat ntah)~

10.Januari.2011.Baru hari ni lah aku menjejakkan kaki kt faculty terbaik aku! dgn slamber aku dok tido mcm org x de kelas esoknya.. hahahaha.. padahal mmg aku slalu je tido lambat~

AJL25?? *pesal tiba2 aku dok masuk crita pasal AJL lak ni? haha..

Cayalah BLACK & M.U.H dpt no 2..kira ok la 2.. maap la ye et sbb pilihan ko 2 sekadar menang persembahan terbaik~ hakhak..tp kire ok la 2..ada menang gak..umm...tapi........


KENAPA ANA RAFFALI BLEH JUARA?? hahahahaha...


maap la ye ana..aku bukan x suke ko cuma x suke keputusan juri..adoyaii..sape lah dok undi dia 2... wat malu AJL je pilih juara yg sorg pun langsung x jangkakan.. bosan2~

ok dah..crita AJL abis da..klu nak crita bleh sambung tahun depannya pulak.. :D

sambung blk crita pasal aku.. sambil² aku dok update BLOG ni.. sedar x sedar da mendung da..jup lg mesti hujan..klu hujan mesti rasa mengantuk..lepas ngantuk mesti rasa nak baring..lepas da baring mesti nak tertido..lepas tido mesti dapat mimpi..lepas mimpi??~

aku dok merapek ape lagi woiit...TIDO la ..ZzZZz

No comments:

Kehidupan © 2008 Template by:
SkinCorner